marți, 4 martie 2014

Mesele cum, cat ?

Dupa tot ce am incercat si tot ce am asimilat, raman la parerea ca trebuie sa existe 5-6 mese pe zi, 3 principale si 2-3 intre sau snackuri. Ideea este sa nu ajungi niciodata sa iti fie foarte foame, astfel corpul nu e supus la presiuni si sa fie nevoit sa recurga la strategii de a mentine in corp in loc sa elimine, pentru situatiile de criza. daca iti obisnuiesti corpul sa fie alimentat continuu cu cele necesare, va renunta mai usor la depozitele de grasime. 
Cat, cum ? Intotdeauna mananc dimineata si incerc sa fie cu cat mai multe proteine din ou, branza sau iaurt. De cele mai multe ori mananc si ceva cereale si daca am seminte, alune ori nuci.
Mai pun concentrat de proteina din zer ( whey) in iaurt sau lapte ... Cum am si eu timp, chef sau alimentele respective. De multe ori adaug fructe la micul dejun.

In functie de ziua ce a trecut, il fac mai bogat sau nu. 
Sa stiti ca nu am facut mare diferenta intre pranz si cina, de cele mai multe ori trebuie sa fie complementare zic eu. Carne si salata, legume , branza ... cam asta a fost targetul meu pentru macar una din cele 2 mese.
Ce am mai mancat in pricipal linte, fasole, mancare de spanac,  orez brun, paste integrale.
Intre mese folosesc fructe si seminte, alune ...  aproape exclusiv. Poate batoane de slabit, cateodata covrigei integrali sau de ovaz.
Cam asta ar fi targetul meu principal. Este absolut imposibil sa raman 100% pe schema asta, de aia ii si spun principal. Sunt zile cand ori nu am ce imi trebuie sau ma gasesc undeva in oras. Incerc sa ma adaptez cat mai aproape de ceea ce mi-am propus in obiceiurile mele alimentare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu