miercuri, 22 noiembrie 2017

Bar Brothers Incredible Transformation Journey!

joi, 1 iunie 2017

Starea de ardere - FAT BURN

Exista multe variante de abordare a slabitului si o gramada de chestii pe net, unele merg, unele nu ... Trebuie sa pui corpul in starea de ardere, asta a fost principiul meu ... Te trezesti dimnineata si faci o inviorare, cateva flotari, genoflexiuni, abdomene. Muschi activi, tonici vor arde grasime pe toata durata zilei. Seara este foarte  important sa faci acelasi lucruri, chiar inainte de masa de seara. Astfel mai obtii un bonus si nu te repezi sa golesti frigiderul. Un somn mai bun, si arzi grasimi in somn.
Nu trebuie sa fie un antrenament dur sau lung, doar cat sa activezi circulatia la nivel muscular.
La sala daca v-ati decis sa faceti sport nu incepeti cu cardio ... Eu nu am facut cardio deloc pentru slabit. Incercati sa lucrati toata musculatura corpului in 3-4 sedinte saptamanale pe acelasi principiu. Cu cat cresteti sau intariti masa musculara cu atat veti avea o stare de ardere mai mare.
Totul pe o rata a inimii cat mai mica ( principiul FAT BURN). Daca esti extra gras cum am fost eu, inima este si asa solicitata daca te apuci de cardio serios nu vei face decat sa o slabesti si mai mult.  Iar ultimele studii in domeniu arata ca este foarte greu sa pierzi grasime la antrenamentul cardio exclusiv. In plus poti sa te ranesti usor la articulatii si coloana.
Corpul are un mecanism de autoaparare de aceea trebuie umblat usor cu schimbarile, ca si cum ar fi natural fara stres.
Combinat cu un regim alimentar sanatos,3-5 mese pe zi fara faina alba si zahar procesat, cu apa bauta corect este imposibil sa nu slabesti putin cate putin. Muschi activi + alimentatie curata ...

joi, 11 decembrie 2014

Salata de dovleac crud - explozie de betacaroten, antioxidanti, fibre, proteine, acizi grasi si omega

M-a lovit de curand o idee legata de dovleacul crud si am pus-o in aplicare azi. Se pare ca este plin, plin de multe chestii foarte sanatoase gasiti aici cateva info  Are gust ca de alune spre avocado.

Ca sa fie treaba treaba, salata a aratat cam asa:
Dovleac crud taiat cubulete, patrunjel, marar tocate marunt, usturoi taiat feliute, ulei, sos de soia, cimbru, oregano, branza, seminte de canepa ( o noua obsesie de a mea, foarte tari semintele astea http://viataverdeviu.ro/semintele-de-canepa-un-aliment-complet/ ), in , susan alb si susan nergu.

Desi nu avea nevoie, am pregatit si un dressing pe baza de dulceata de chili si hrean pentru ca imi place foarte mult picant :)

joi, 13 noiembrie 2014

Gandeste dinainte ce mananci in timpul zilei

De multe ori nu gasim chestii sanatoase daca ne ia foamea prin oras. Este o idee foarte buna sa ne 

luam de acasa mancare, in felul acesta poti controla ceea ce mananci, si nu iei decizii de moment atunci cand te ia foamea. de la voi nu trebuie sa lipseasca un fruct, apa si mancare sanatoasa ! Posibilitatile sunt extrem de multe, ramane sa va puneti imaginatia la incercare. 
Pentru astazi, un mar si salata de rucola cu boabe de secara inmuiata,branza ,stafide, sos de soia,zeama de lamaie si ulei presat la rece.
Eu am o gentuta din aia mica frigorifica unde le tin, vara pun un cartus ighetat de lada frigorifica si raman reci, in sezonul asta nu mai e cazul. 

luni, 13 octombrie 2014

Soia masala - pentru cei puternici :)

O zi grea, am ajuns acasa stors. Cum nu mai mananc carne m-am gandit sa fac pe foc niste soia dupa ce acum cateva zile am achizitionat masala praf. Am ajuns rupt acasa si totusi nu am putut sa lenevesc pur si simplu. Multumesc Domnului ca am continuat pentru ca a iesit ceva extraordinar ;)))))) Atatea arome intr-o lingura nu am mai avut demult !

Totul a fost la sentiment fara retete fara inspiratie. Un fel de furie gastronomica :)

Unt vegetal incalzit, am calit ceapa de apa cu ceva ardei iute. Cand au fost rubinii asa am adaugat masala 2-3 linguri , sos de soia si de stridii, dulceata de chilli, busuioc. Am mai mestecat sa se combine aromele si dupa 2 minute am stins cu vin alb gen 2 pahare. Dupa am pus cuburile de soia, am lasat sa se mai inchege totul. Tot gustand am mai dres cu ceva dulceata de chilli si sos de soia, susan alb si susan negru, apa. Spre final am mai adaugat ceva legume deja fierte si smantana slaba. 
Abia m-am putut opri din gustat.  Iute, dulce, lemnos, cremos, sarat, ciudat, ierbos si multe alte arome intr-o singura inghititura. 

Mancati sanatos, dar nu fiti plicticosi! Sunt atatea condimente pe pamantul asta !


vineri, 26 septembrie 2014

INCEPE USOR

Roma nu a fost construita intr-o zi ati mai auzit asta cu siguranta. Nu va apucati de cine stie ce programe intense cu speranta ca veti slabi imediat. mai ales daca nu ati mai facut sport in ultimii ani nu incepeti imediat cu serii grele sau alergari de 5 km. Corpul se cucereste si se imblanzeste pas cu pas fara sa producem dezechilibre.
Daca mergeti pe programe acasa si vedeti pe youtube asa cum am furat si eu de la lazar, mai taiati din ce vedeti acolo.  Daca seriile lor sunt cu 15 repetari, incepeti cu 2 sau 3. Sau doar cu 20 de minute pe zi. daca va schingiuiti singuri nu aveti nici un beneficiu mai tarziu.
Contrar a ceea ce se spune in mod normal, setati obiective usoare pentru inceput pe care sa puteti sa le atingeti cu usurinta astfel incat sa faceti  miscare in fiecare zi.

DE FAPT CEL MAI IMPORTANT LUCRU ESTE SA FACETI MISCARE IN FIECARE ZI

 Invatati miscarile corect, si foarte important. Inainte de activitatile fizice trebuie sa va incalziti mai ales cand sunteti la inceput si ligamentele si muschii sunt rigide.

duminică, 7 septembrie 2014

Branza, vinete fripte si sos nebun

Nu stiu daca ati mai incercat pana acum dar branza fripta este extraordinara. Am facut si simpla si frecata cu busuioc si boia de ardei iute, fripta pe tigaie de teflon fara pic de ulei evident :)








Numarul 2 din meniu vinete rondele tot fripte, frecate cu busuioc, boia de ardei iute,  usturoi si curry


Bineinteles nu putea sa lipseasca dressingul de zile mari : smantana slaba, busuioc, dulceata de chilli, boia iute, hrean, curry, turmerinc, ulei de susan, foarte putin usturoi si sos de soia. mmmm ce arome il puteam manca si simplu :)))))))



Traiti bine, mancati sanatos si combinati aromele pe care le-a dat Dumnezeuu ! Pofta buna !

luni, 14 iulie 2014

Samburi de pepene - izvor de sanatate


Nu am mancat niciodata samburii de la pepene si ii aruncam cu inconstienta de fiecare data. cate secrete are natura ! Ai partea ce dulce si gustoasa din pepene dar partea cea mai

joi, 10 aprilie 2014

PLACERILE VINOVATE

Asa te-ai hotarat sa traiesti sanatos, sa mananci doar ce trebuie. Asta inseamna ca nu vei mai manca o gogoasa toata viata ? Sau cartofi prajiti ? ba da. De fapt placerile vinovate cum le numesc eu sunt folositoare daca stii cum sa le abordezi.
Poate ca or fi oameni care reusesc 100% sa se abtina de la orice nu e bun, dar eu nu ma numar printre ei. 
Exista 2 metode pe care le-am testat.
Prima este numita "cheat day" sau pe romaneste ziua in care mananci orice. Este folosita si de multi sportivi sau atleti. Pe scurt in aceasta zi ai voie sa mananci orice si oricat, in celelalte 6 trebuie insa sa te mentii 100% la disciplina alimentara pe care ti-ai impus-o. Eu cred ca merge doar la persoanele care fac mult sport si care ard repede grasimile personal nu am inghitit-o prea bine. Ce fac daca pofesc marti la ceva ? Astept pana duminica ? legat de aceasta metoda este si faptul ca atunci cand mamanci mai mult decat trebuie, grasimi si alte chestii organismul secreta un hormon dedicat arderii acestor chestii. Asa ca daca urmatoarele zile esti foarte strict, ai putea chiar sa slabesti mai mult decat inainte de cheat day, urcandu-te cum ar veni din mers pe acest val al arderii de grasimi starnit de ziua in care ai mancat orice si oricat. Mai cred ca merge la persoanele care sunt stabile in greutate de cel putin 1 an, altfel o asa zi te poate destabiliza cu totul. 

Mie imi place mai mult a doua metoda, ce a 10 %. Adica poti sa mai calci in strachini daca nu depaseste 10% din ceea ce consumi zilnic sau mai usor saptamanal. De principiu daca stiu ca am bagat 2 ciocolate sa zic spre pranz, astazi nu mai consum nimic din alimentele "nesanatoase". daca mananc o pizza, urmatoarele zile sunt mai strict cu ceea ce mananc. daca poti sa distingi acest 10% de bun simt, totul e ok. Fa-ti placerea, dar in cantitati mici. Asa nu o sa suferi mult timp dupa anumite alimente/bauturi care iti plac deosebit. daca esti la o petrecere si dai in cartofi prajiti, nu te baga si la paine. 

luni, 7 aprilie 2014

Sa rontaim sanatos - covrigei integrali


O cana apa calda, o cana de ulei, o cana de vin, sare. Amestecul trebuie sa fie caldut, nici rece nici fierbinte. Se adauga faina neagra si tarate pana se face o coca consistenta si elastica. Se rup bucatele, se intind si se face forma de covrigei. 

Se pun cu grija la fiert in apa, se scot cand ies la suprafata si se pun la scurs pe un prosop curat. Se mai poate presara  susan, piper, chimen.
Apoi se dau la cuptor. Spor la rontait, chiar daca sunt integrali nu depasiti masura !


sâmbătă, 5 aprilie 2014

Mic dejun - oua la cuptor


Un mic dejun gustos, usor de facut pe care l-am furat de la Brandon Carter. 

va trebuie forme de prajituri care se baga la cuptor, eu am de silicon. 
Eu pun salata sau spanac pe fund, apoi pun oul intreg. Pe margini se poate tapeta cu muschi sau sunca ( sau salam uscat), iar deasupra se poate rade branza sau cascaval. Se da la cuptor si e delicios !

joi, 3 aprilie 2014

Micul dejun - rondele de ovaz


Fulgi de ovaz de preferinta sfaramati, in nici un caz praf, ou si branza se bat bine bine impreuna. Se ia cu lingura compozitia si se aseaza pe tava. Se da la cuptor si iese un deliciu foarte sanatos. Este gata in 10 minute, cel putin la cuptorul meu. 
Se mai poate adauga chimen daca doriti

miercuri, 2 aprilie 2014

Mancare sanatoasa de urzici


Au aparut urzicile, deci va recomand  macar o data primavara asta sa le consumati. Un rol deosebit, in special in detoxifierea sangelui si vitaminizarea organismului. Orice ati face cu ele, nu le fierbeti prea mult ! Personal le imbogatesc cu hrean dupa ce e gata mancarea. Un verde atat de frumos ! 


Mai jos aveti un articol interesant. Pofta buna !

marți, 25 martie 2014

SA NUMARAM CALORII ???

Nu. In nici un caz nu am facut asta, si nici nu am de gand sa devin un sclav care sa analizez cu atentie fiecare aliment. Ce viata ar mai fi asta ? Intr-adevar daca esti sportiv de top gen culturisti si trebuie profesional e o discutie. Dar ca om normal, nu cred ca e cazul de acest bulshit. In primul rand ar trebui vorbit de calorii din alimente bune si calorii din junkuri. Adica acelasi numar de calorii din mere pentru corp sunt egale cu acelasi numar de calorii din gogoasa ? Nu, evident ca nu !
Atunci in primul rand trebuie sa fii atent ce mananci. Si daca respecti principiile, si mananci sanatos, pentru ce sa mai calculezi ? daca respecti principiile alimentare, corpul se va regla. Vrei sa slabesti ? Mananca sanatos, regulat, inlocuieste carbohidratii cu legumele. fara zahar si tot asa.
Asta e tot, ai rabdare si corpul se regleaza singur.
Nu am avut restrictii de cantitati, doar bunul simt si mancaruri sanatoase. Mai putin stresant zic

marți, 4 martie 2014

Mesele cum, cat ?

Dupa tot ce am incercat si tot ce am asimilat, raman la parerea ca trebuie sa existe 5-6 mese pe zi, 3 principale si 2-3 intre sau snackuri. Ideea este sa nu ajungi niciodata sa iti fie foarte foame, astfel corpul nu e supus la presiuni si sa fie nevoit sa recurga la strategii de a mentine in corp in loc sa elimine, pentru situatiile de criza. daca iti obisnuiesti corpul sa fie alimentat continuu cu cele necesare, va renunta mai usor la depozitele de grasime. 
Cat, cum ? Intotdeauna mananc dimineata si incerc sa fie cu cat mai multe proteine din ou, branza sau iaurt. De cele mai multe ori mananc si ceva cereale si daca am seminte, alune ori nuci.
Mai pun concentrat de proteina din zer ( whey) in iaurt sau lapte ... Cum am si eu timp, chef sau alimentele respective. De multe ori adaug fructe la micul dejun.

In functie de ziua ce a trecut, il fac mai bogat sau nu. 
Sa stiti ca nu am facut mare diferenta intre pranz si cina, de cele mai multe ori trebuie sa fie complementare zic eu. Carne si salata, legume , branza ... cam asta a fost targetul meu pentru macar una din cele 2 mese.
Ce am mai mancat in pricipal linte, fasole, mancare de spanac,  orez brun, paste integrale.
Intre mese folosesc fructe si seminte, alune ...  aproape exclusiv. Poate batoane de slabit, cateodata covrigei integrali sau de ovaz.
Cam asta ar fi targetul meu principal. Este absolut imposibil sa raman 100% pe schema asta, de aia ii si spun principal. Sunt zile cand ori nu am ce imi trebuie sau ma gasesc undeva in oras. Incerc sa ma adaptez cat mai aproape de ceea ce mi-am propus in obiceiurile mele alimentare.