joi, 9 ianuarie 2014

APA

Primul pas in schimbarea obiceiurilor alimentare trebuie sa fie legat de apa. Stiam despre apa ca este bine de baut, dar ca 99% din oameni am tinut informatia acolo in sectiunea "e bine de stiut". daca intrebi majoritatea oamenilor spun ca da, beau apa. Un pahar pe zi. Ma umfla rasul e ca si cum ai da 1 paine la 1000 de oameni.


De cum am inceput recuperarea la Varuna mi s-a impus sa beau 2 litri minim pe zi am vazut diferenta. De fapt am simtit diferenta. Asta e minimul minimului pentru un adult. Multa lume se plange ca e prea mult. Pai nu se bea tot o data.
Prima regula : Eu incep si termin ziua cu apa pentru detoxifiere si hidratatrea organismului cu 2 pahare mari pe stomacul gol. Ori 2 pahare de 200 ml inseamna deja 800 de ml. 

A doua regula - 2 litri pe zi minim 
Mai trebuie in timpul zilei 1,2 litri. e greu ? Eu zic ca nu inca 6 pahare de 200 de grame pe tot parcursul zilei. De dimineata imi fac sticla de 2 litri de apa si o am cu mine toata ziua. 

A treia regula - in cazul in care mergeti la sala, activitati intense apa bauta in timpul lor vine peste cei 2 litri. Un om activ asa ca mine in zilele cu antrenamente atinge 3,5-4 litri de apa. Eu cresc apa si daca sunt bolnav sau daca am consumat bauturi deshidratatnte gen cafea sau alcool. 

A patra regula - apa trebuie sa devina principala sursa de lichide. Taiati tot ce inseamna bauturi din comert, apa minerala acidulata.  Acum suntem oameni si eu mai pacatuiesc cu cate un suc la ceva timp dar baza trebuie sa devina apa plata. 

De ce o trebui atat apa ? Pai din asta suntem facuti oameni buni. Corpul trebuie sa fie hidratat ca sa functioneze normal. Pe langa asta nu o sa mai simtitm senzatia de foame asa des, senzatie amplificate de lipsa de hidratatre sau consumarea de alt tip de bauturi. Un corp hidratat are un sistem imunitar mai performant, articulatii mai mobile, digestie  mai buna. Eu lucrez cu apa si din apa, daca ma doare capul nu iau pastile mai beau apa :) Daca simt raceala beau mai multa apa. Da apa poate fi medicament, intrucat daca nu stiati isi schimba structura moleculara functie de starea noastra emotionala. Eu sunt ferm convins ca poate avea ce rol dorim noi in organism, trebuie doar sa o gandim. 
Exceptionala serie de 8 videouri  WATER DOCUMENTARY 


ESTE CE MAI IEFINA BAUTURA
ESTE CEA MAI BUNA BAUTURA

Studii sunt destule legate de apa si de beneficiile ei. Le puteti cauta, gasiti si foarte multi oameni, experti care vor explica legatura directa intre apa si articulatii, si slabit, si silueta. 
Sau puteti incerca pe pielea voastra chiar de acum. Daca vreti cu adevarat sa va schimbati obiceiurile alimentare, nu aveti cum sa treceti de pasul asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu